Ads Area

Operations Analyst new World Bank Group Islamabad Jobs 2021

Operations Analyst new World Bank Group   Islamabad Jobs 2021
Operations Analyst new World Bank Group   Islamabad Jobs 2021



ملازمت #: req11775

 

تنظیم: ورلڈ بینک

 

سیکٹر: صحت / تغذیہ / آبادی

 

گریڈ: جی ای

 

مدت کی مدت: 4 سال 0 ماہ

 

بھرتی کی قسم: مقامی بھرتیاں

 

اسلام آباد، پاکستان

 

مطلوبہ زبان (زبانیں): انگریزی ، اردو

 

اختتامی تاریخ: 5/10/2021 (MM / DD / YYYY) رات 11:59 بجے UTC

 

تفصیل

 

کیا آپ ایسا کیریئر بنانا چاہتے ہیں جو واقعی قابل قدر ہو؟ ورلڈ بینک گروپ میں کام کرنا آپ کے لئے ایک انوکھا موقع فراہم کرتا ہے کہ وہ ہمارے مؤکلوں کو ان کے سب سے بڑے ترقیاتی چیلنجوں کو حل کرنے میں مدد کرے۔ عالمی بینک گروپ ترقی پذیر ممالک کے لئے مالی اعانت اور جانکاری کے سب سے بڑے وسائل میں سے ایک ہے۔ انتہائی غربت کے خاتمے ، مشترکہ خوشحالی میں اضافہ اور پائیدار ترقی کو فروغ دینے کے لئے وقف پانچ اداروں کی ایک منفرد عالمی شراکت۔ دنیا بھر میں 189 ممبر ممالک اور 120 سے زیادہ دفاتر کے ساتھ ، ہم سرکاری اور نجی شعبے کے شراکت داروں کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں ، انتہائی اہم عالمی چیلنجوں کے حل کی ترقی کے لئے اہم منصوبوں میں سرمایہ کاری اور ڈیٹا ، تحقیق اور ٹکنالوجی کا استعمال کرتے ہیں۔ مزید معلومات کے ل visit ، www.worldbank.org دیکھیں

 

عالمی: صحت ، غذائیت اور آبادی (HNP) عالمی مشق سیاق و سباق

 

عالمی بینک کے دو مقاصد میں HNP عالمی مشق کی مرکزی شراکت ، یونیورسل ہیلتھ کوریج (UHC) کے حصول کو قابل بنانا ہے ، جس میں تمام افراد کو صحت سے متعلق ضروری خدمات کا احاطہ کیا جاتا ہے ، اور کسی کو بھی بیماریوں کی وجہ سے غیر مالی مالی پریشانی کا سامنا نہیں کرنا پڑتا ہے۔ ہم اس حقیقت کو تسلیم کرتے ہوئے متعدد شعبوں کے ساتھ اور اس کے پار کام کرتے ہیں ، کہ HNP کے نتائج اکثر ان اقدامات پر منحصر ہوتے ہیں جو HNP سیکٹر سے باہر ہوتے ہیں۔ ایچ این پی گلوبل پریکٹس ملک اور علاقائی کوششوں کی تائید کرتی ہے: (i) صحت کے نتائج کو بہتر بنانا ، خاص طور پر غریب اور انتہائی کمزور لوگوں کے لئے۔ (ii) اعلی معیار کی HNP خدمات ، مداخلتوں اور ٹکنالوجیوں تک رسائی کو بڑھانا جو پیسے کو سب سے زیادہ قیمت دیتے ہیں۔ (iii) نتائج کے ل health صحت کے نظام کو مضبوط بنانا؛ (iv) صحت کی مالی اعانت کے طریقہ کار کو قائم اور ان میں بہتری لانا جو سرمایہ کاری کی کارکردگی ، ایکویٹی اور استحکام کو فروغ دیتی ہے۔ (v) صحت کے شعبے کے اندر اور باہر صحت سے متعلقہ اداروں کو مضبوط بنانا؛ (vi) صحت کے بہتر نتائج کے ل mult کثیر الثالثی پالیسیاں اور سرمایہ کاری کو بروئے کار لانا۔ اور (vii) سخت اثرات کی تشخیص سے ترقی اور سیکھنا۔

 

ساؤتھ ایشیا ریجن کا سیاق و سباق

 

ساؤتھ ایشیاء ریجن (ایس اے آر) میں کسی بھی خطے کے غریب لوگوں کی سب سے زیادہ تعداد ہوتی ہے ، جس میں 1.5 بلین افراد رہتے ہیں اور 1 بلین سے زائد دن کے دن کی زندگی گزارتے ہیں۔ اس کی غربت ، تنازعہ اور عدم استحکام کے باوجود گذشتہ 20 سالوں میں اس کی اوسطا سالانہ شرح میں 6 فیصد اضافہ ہوا ہے۔ ڈبلیو بی جی جنوبی ایشیاء میں کلیدی ترقیاتی شراکت دار ہے اور رہے گا۔ ایس اے آر کی حکمت عملی تین ستونوں پر مبنی ہے جو ترقی کو فروغ دے رہی ہے ، معاشرتی شمولیت کو بڑھا رہی ہے اور آب و ہوا / ماحول کو تقویت بخش رہی ہے۔

جنوبی ایشیا کا علاقہ: https://www.worldbank.org/en/region/sar

 

ملک کا سیاق و سباق

اگرچہ بہتری کی علامت ہے ، پاکستان نے بچوں اور ماؤں کے غذائیت اور صحت کے نتائج کو بہتر بنانے میں محدود اور ناہموار ترقی کی ہے۔ 2017/18 کے PDHS نے اشارہ کیا ہے کہ بچوں کی اموات کی شرح میں کمی سست رہی ہے جبکہ شرح اموات 5 سے کم شرح اموات 1،000 زندہ پیدائشوں میں 74 پر ہے۔ بچوں کی غذائیت کی کمی کے اشارے کی تبدیلی کی شرحیں بھی 1965 کے بعد سے معمولی رہی ہیں ، تین میں سے ایک میں ایک سے زیادہ بچوں کو روک دیا گیا ہے۔ 18 فیصد وزن کم ہونے کی وجہ سے تولیدی عمر کی خواتین میں بھی غذائیت غذائیت پائی جاتی ہے۔ زچگی اخلاقیات کا تناسب بھی خطے کے دوسرے ممالک کی نسبت زیادہ ہے اور سال 2017 کے لئے اس کی تخمینہ 165.6 ہے اور شرح پیدائش کل قریب 3.6 رہ گئی ہے۔

 

صحت اور غذائیت سے متعلق نتائج کو جزوی طور پر محدود اور غیر مساوی استعمال کے ساتھ ساتھ صحت اور غذائیت کی ضروری خدمات کی ناکافی کوالٹی کے ذریعہ بھی بیان کیا جاسکتا ہے۔ مثال کے طور پر ، ایم سی ایچ کی خدمات کے لئے منتخب صحت کے اشارے کی کوریج میں بہتری آرہی ہے جیسے ہنر مند پیدائش کی حاضری (69٪) ، حفاظتی ٹیکوں کی مکمل شرح (66٪) ، لیکن دوسرے اشارے متضاد ہیں جیسے مانع حمل (34٪) ، مانع حمل حمل کے صرف 24 فیصد ہیں۔ ). صحت کی خدمت تک رسائی اور استعمال میں نمایاں عدم مساوات موجود ہیں (جیسے ، سب سے کم کوئنٹائل میں اے این سی 4 + -23٪ بمقابلہ اعلی کوئنٹل PDHS2017 / 8 میں 84٪)۔

 

پاکستان میں ، وفاقی اور زیر انتظام علاقوں میں صحت کے شعبے کے لئے اضافی براہ راست ذمہ داریوں کے ساتھ ، وفاقی حکومت بڑے پیمانے پر مربوط اور رپورٹنگ کا کردار ادا کرنے کے ساتھ ، صوبائی حکومتوں کے ذریعہ صحت اور تغذیہ بخش خدمات کی مالی اعانت اور ان کا اطلاق ہوتا ہے۔ اس کے نتیجے میں ، ورلڈ بینک کی ٹیم وفاقی اور صوبائی دونوں سطح کی حکومتوں کے ساتھ مشغول ہے - مؤخر الذکر یا تو انفرادی طور پر ، یا مربوط قومی شراکت کے حصے کے طور پر۔

 

پاکستان میں HNP پورٹ فولیو میں چار منصوبے شامل ہیں: عملی طور پر پاکستان میں وبائی ردعمل کی افادیت (PREP) ، قومی حفاظتی ٹیکوں سے متعلق معاونت پروجیکٹ (NISP) ، سندھ اسٹنٹنگ پروجیکٹ (SERSP) میں اضافہ ، اور بلوچستان ہیومن کیپیٹل انویسٹمنٹ پروجیکٹ۔ اس کے علاوہ ، بہت سارے دوسرے پروجیکٹس ہیں جن میں ایچ این پی کی ٹیم کافی حصہ ڈالتی ہے (جیسے ، پنجاب


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad