Ads Area

Policy Analyst (Long Term) jobs 2021

Policy Analyst (Long Term)

یو ایس ایڈ سمال اور میڈیم انٹرپرائز ایکٹیویٹی (SMEA) کنٹریکٹ نمبر AID-391-C-17-00003۔ ایس ایم ای اے کی ترقی کی قیاس آرائیاں کہ ایس ایم ای کی زیرقیادت معاشی نمو کے نتیجے میں غربت میں کمی ، روزگار کی تخلیق ، اور کاروباری ترقی جی ڈی پی میں اضافہ کرنے میں مدد ملے گی۔ ایس ایم ای اے نے منصوبے سے تعاون یافتہ معاشی شعبوں میں آمدنی اور روزگار میں اضافہ اور پاکستان میں نجی شعبے کی قیادت میں نمو کیلئے ماحولیاتی ماحول کو بہتر بنائے گا۔ یہ سرگرمی یو ایس ایڈ / پاکستان کے "ترقی کا مقصد:" توجہ مرکوز آبادیوں کی معاشی حیثیت میں بہتری لانے میں معاون ثابت ہوگی۔ SMEA مندرجہ ذیل مقاصد اور ذیلی مقاصد کو حاصل کرے گا:

 

 

مقصد 1: بہتر بزنس کو فعال کرنے والا ماحولیات (بی ای ای)

پالیسیوں ، قوانین اور ضوابط میں اصلاحات لانے اور ان پر عمل درآمد کرنے کی حکومت پاکستان (جی او پی) کی قابلیت

پالیسی سازی میں نجی شعبے اور سول سوسائٹی کی شمولیت کو مضبوط بنانا

مقصد 2: فوکس کاروباری اداروں کی بہتر معاشی کارکردگی

منتخب شعبوں میں معاشی کارکردگی میں بہتری

بہتر تکنیکی تیاری اور جدت طرازی

منڈیوں تک رسائی میں اضافہ

فنانس تک رسائی میں اضافہ

قابل عورتیں ایس ایم ایز منافع بخش کاروبار چلائیں

ذیلی مقصد 3.2.2B: بہتر تکنیکی تیاری اور اختراعات (پاکستان چیلنج فنڈ برائے ٹیکنالوجی اور جدت)

منتخب شعبوں میں مسابقت بڑھانے کے لئے نئی ٹیکنالوجیز تیار کرنے اور اس کی مارکیٹنگ کے لئے آئی سی ٹی فرموں کو تکنیکی مدد

پاکستانی ایس ایم ایز کی مسابقت کو بہتر بنانے کے لئے جدید ، پائیدار ، اور توسیع پذیر آئی سی ٹی اور کاروباری حل کی تشکیل اور پھیلاؤ۔

تربیت یافتہ مزدور کے معاملے میں فراہمی کے سلسلے میں رکاوٹوں کو دور کرنے کے لئے صنعت اور اکیڈمیا کے مابین تعاون

آئی سی ٹی ریسرچ کا کمرشلائزیشن

ٹیکنالوجی کی خواندگی میں اضافہ

 

پوزیشن کی درجہ بندی. طویل مدتی مقامی پیشہ ور عملہ

 

تفویض کی تخمینہ شدہ مدت SMEA معاہدے کی مدت

 

 

ڈیوٹی پوسٹ: یہ عہدہ اسلام آباد ، پاکستان میں مقیم ہوگا۔

 

 

الٹیمیٹ اتھارٹی اور چین آف کمانڈ۔ پروجیکٹ کے تمام اہلکاروں اور پروجیکٹ کی سرگرمیوں کے تمام پہلوؤں کے لئے آخری دن تک فیلڈ نگرانی اور اتھارٹی چیف آف پارٹی یا اس کے نامزد کنندہ ، اور کیمونکس ہوم آفس میں ، پروجیکٹ مینجمنٹ یونٹ (پی ایم یو) کے ڈائریکٹر کے ساتھ ہے۔ اس عہدے پر فائز فرد کسی بھی ایسے فرد سے انتظامی یا تکنیکی سمت نہیں لے گا جو فرد اور چیف آف پارٹی ، چیف آف پارٹی کا نمائندہ ، یا پی ایم یو ڈائریکٹر کے مابین باقاعدہ طور پر کسی زنجیر آف کمانڈ میں ملازمت نہیں رکھتا ہو۔

 

 

ذمہ داریوں کی اطلاع دینا۔ معمول کی تمام ذمہ داریوں اور فرائض کے لئے ، براہ راست یا بالواسطہ اس پوزیشن کی تفصیل سے وابستہ ، اس عہدے پر فائز فرد براہ راست رپورٹ کرے گا ، اور اس کی نگرانی بی ای ای کے نائب اجزاء لیڈ سے کرے گا۔

 

 

پوزیشن کا مقصد اور مخصوص کام:

 

 

A. پوزیشن کا مقصد. ایس ایم ایز کی ایک بڑی تعداد کو پاکستان میں مالیاتی شعبے تک رسائی حاصل کرنے اور اس میں مشغول ہونے کے ل Policy ایک مثبت قابل ماحول ماحول کو فروغ دینے کے لئے پالیسی میں تبدیلیاں ضروری ہیں۔ ایس ایم ای اے پاکستان میں مالیاتی شعبے تک رسائی حاصل کرنے اور ان میں شمولیت کے ل engage ایس ایم ایز کے لئے کاروبار کے قابل ماحول میں بہتری کی مدد کرے گی۔ ایس ایم ای اے پالیسی ، قانونی اور ضابطے کی رکاوٹوں کو کم کرنے اور پاکستان میں ایس ایم ای کی زیرقیادت ترقی کی کلید اداروں کی صلاحیت کو بڑھانے کے لئے ہم منصبوں کے ساتھ مل کر کام کرنے کے ذریعے ایس ایم ایز کے لئے کاروبار کے قابل ماحول میں بہتری کی حمایت کرے گی۔ اس مقصد کو حاصل کرنے کے لئے پروجیکٹ تین جہتی نقطہ نظر اختیار کرے گا۔ اس پر توجہ دی جائے گی: i) کلیدی شعبے جو پاکستان کی معیشت میں ایس ایم ای کی نمو کے ماحول کو بہتر بناتے ہیں۔ ii) ایس ایم ای اے کے تحت منتخب کردہ شعبوں سے متعلق قانونی ، پالیسی ، ریگولیٹری اور ادارہ جاتی اصلاحات کے عمل کو تقویت بخش اور معاونت کرنا۔ اور iii) یو ایس جی کی جاری یا ماضی کی کوششوں اور دوسرے عطیہ دہندگان کے تعاون سے حاصل کردہ پروگراموں کا فائدہ اٹھائیں۔

 

پالیسی تجزیہ کار بی ای ای ٹیم کے منصوبے اور منصوبے کے مقاصد (جس میں معمول کی اطلاع دہندگی ، آپریشنل ، انتظامی ، اور تکنیکی تک محدود نہیں ہے) سے متعلق تمام کاموں کو کامیابی سے نفاذ کرنے میں بی ای ای ٹیم کی مدد کرے گا۔ پالیسی تجزیہ کار صوبائی سطح کے اجزاء ، بی ای ای اور مسابقت کو بڑھانے (سی ای) میں سرگرمی کوآرڈینیشن میں سینئر پالیسی ایڈوائزر / ریجنل پروگرام منیجر کی بھی مدد کرے گا۔ اس فرد کو بھی پروجیکٹ کے ورک پلان اور منصوبے کے مقصد کے حصول کے تمام پہلوؤں کے کامیاب نفاذ میں ساتھی پروجیکٹ کے ساتھیوں کی حمایت کرنے کی ضرورت ہوگی ، جب اور جب بی ای ای ڈپٹی لیڈ کی ہدایت ہوگی۔

 

پالیسی تجزیہ کار خصوصی طور پر ایس ایم ای اے ایس ایم ای کور گروپ کے انتظام کے لئے ذمہ دار ہوگا جو پرائیویٹ سیکٹر انڈسٹری چیمپئنز اور تجارت و صنعت کے چیمبروں کے رہنماؤں ، مخصوص تجارتی ایسوسی ایشنز ، وفاقی اور صوبائی حکومتوں کے پالیسی سازوں ، تکنیکی خدمات فراہم کرنے والے ، اور تعلیمی اداروں سے متعلق رہنماؤں پر مشتمل ہے۔ سرگرمیوں سے آگاہ کریں ، کام کے منصوبے پر رائے حاصل کریں اور عمل درآمد کے دوران رکاوٹوں کو دور کرنے میں مدد کریں۔ / ایس / وہ کور گروپ کی متواتر میٹنگز کا انعقاد اور ان کا انتظام کرے گا اور ایس ایم ای اے اور یو ایس ایڈ کے اندر وسیع تر گردش کے لئے میٹنگ کی جھلکیاں تیار کرے گا۔

 

 

بی مخصوص کام جیسا کہ نگران ہدایت کرتا ہے

اس عہدے کے لئے یا چیف آف پارٹی یا پارٹی کے چیف کے نمائندے کے ذریعہ ، اس عہدے پر فائز فرد درج ذیل مخصوص کاموں کی کارکردگی کا مظاہرہ اور مدد کرے گا۔

 

 

یو ایس ایڈ ایس ایم ای اے پروجیکٹ کے کام کے منصوبے پر عمل درآمد کے تمام پہلوؤں پر سینئر پروجیکٹ مینیجمنٹ ، یو ایس ایڈ ایس ایم ای اے پی ایم یو ، اور کیمونکس کے دیگر ڈویژنوں کے ساتھ موثر رابطہ قائم کرنا۔

یو ایس ایڈ ایس ایم ای اے پروجیکٹ ورک پلان پلان کے کاموں کی بروقت اور کامیاب تکمیل اور جزو اہداف اور مقاصد کی حصول کے لئے ضروری تزویراتی سمت ، کام کی منصوبہ بندی ، اور وسائل (تکنیکی مدد ، تربیت ، اجناس اور دیگر) کی تیاری اور ان پر عمل درآمد۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ یو ایس ایڈ ایس ایم ای اے پروجیکٹ ورک پلان میں اجزاء کے افعال اور متعلقہ اعداد و شمار کے شیڈولنگ ، بجٹ ، تکنیکی اور دستاویزی اوصاف پوری طرح سے تازہ ترین ہیں ، جن میں ہفتہ وار سے کہیں زیادہ کثرت سے اپ ڈیٹس تک محدود نہیں ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ کام کے تمام دائرہ کار اور دیگر پروجیکٹ دستاویزات کیمونیکس اور یو ایس ایڈ کے ایس ایم ای اے پروجیکٹ کی پالیسیوں کے مطابق ہوں گے ، جو اجزاء کے مجموعی اہداف اور مقاصد کے حصول کے مطابق ہوں گے ، اور اس پروجیکٹ ورک پلان میں حالیہ ہیں۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ جزو کے تحت کام کرنے والے تمام مقامی اور غیر ملکی مشیروں کے تکنیکی کام کو یقینی بنائیں اور یہ یقینی بنائیں کہ اختتام آف تفویض کی فراہمی اور دیگر مشیر اور ذیلی ٹھیکیدار کی کارکردگی کے نتائج ایک ہیں) اور مشیر کے کام کے دائرہ کار کے مطابق ہوں ، b) اعلی تکنیکی معیار اور اچھی مجموعی طور پر پڑھنے کی اہلیت ، اور c) یو ایس ایڈ اور دوسرے جزو کے ہم منصبوں اور مستحقین کے لئے قابل قبول ہیں۔

ایس ایم ای اے پروجیکٹ ورک پلان کے تحت عمل میں آنے والی کسی بھی خریداری اور گرانٹ کی طلب ، تشخیص ، انتخاب ، ایوارڈ اور تقسیم کے لئے جزو سے متعلق تکنیکی اور انتظامی رہنمائی فراہم کریں ، بشمول یو ایس ایڈ کے ایس ایم ای اے پروجیکٹ کی گرانٹ دستی اور خریداری بھی شامل ہے۔ دستی معیار اور عمل processes

اس بات کو یقینی بنائیں کہ بی ای ای کے جزو کی سرگرمیوں کے بارے میں تمام ضروری معمولات اور ایڈہاک رپورٹنگ اجزاء کی اہداف اور مقاصد کی ترقی کی بروقت ، اعلی معیار اور درست عکاسی فراہم کرتی ہے اور سینئر مینجمنٹ اور یو ایس ایڈ کے لئے قابل قبول ہے۔

ایس ایم ای اے پروجیکٹ کے دیگر اجزاء اور ذیلی اجزاء کے ساتھ قریبی انٹر جزو اور انٹر آفس تعاون کو یقینی بنائیں ، اور سپورٹ ٹیموں کے ساتھ قریبی تعاون کو فروغ دیں۔ آپریشنز ، خریداری ، اور نگرانی اور جائزہ۔ بی ای ای کے کام کی منصوبہ بندی کے بروقت اور کامیاب عمل کو یقینی بنائیں؛

نجی شعبے اور حکومت کے اسٹیک ہولڈرز اور پروجیکٹ کے ساتھیوں کے ساتھ مل کر کام کریں تاکہ بی ای ای کے کام کے منصوبے پر زیادہ سے زیادہ ڈیزائن اور عمل درآمد کو یقینی بنایا جاسکے۔

بی ای ای مداخلتوں کو ڈیزائن کرنے میں مدد کرنے کے لئے باقاعدگی سے تحقیق کریں ، اقتصادی امور پر خاص طور پر ایس ایم ایز ، کاروباری ماحول ، کاروبار کرنے میں آسانی ، وغیرہ سے متعلق اقتصادی امور پر پالیسی تجزیہ کریں۔

اس ماحول کا تجزیہ کریں جس میں اصلاحات شروع کی جائیں اور تخفیف اور تشہیری اقدامات تجویز کریں۔

موجودہ پالیسی کا تجزیہ کرنے کے لئے ایک فریم ورک تیار کرنا؛ اصلاحات اور ضوابط کو تبدیل کرنے کی تجویز کریں۔

ایسی اصلاحات کے لئے مانیٹرنگ فریم ورک تیار کریں۔

اصلاح قبولیت کے لئے وکالت کے منصوبے کی تجویز کریں۔

خواتین کی پوزیشن تشکیل اور کاروباری صلاحیت میں اصلاحات پر مبنی رکاوٹوں کا تجزیہ کریں۔

اصلاحات پر مبنی رکاوٹوں کو دور کرنے کے لئے صنفی مواقع کی حکمت عملی تیار کریں۔

جزو کی سرگرمی کے تمام پہلوؤں میں صنفی مساوات کو مربوط کریں۔

سرگرمیوں کی پیشرفت (ہفتہ وار ، دو ہفتہ وار ، سہ ماہی ، سالانہ) پر بی ای ای جزو وقتا فوقتا updates تازہ کاری کو برقرار رکھیں اور ان کا نظم کریں۔

تکنیکی مختصر ، پالیسی بریفس ، تحریری شکلیں ، سرگرمی کے منصوبے ، بجٹ کی چادریں ، اور تصوراتی نوٹوں کو ڈیزائن کریں جیسا کہ بی ای ای کے نائب لیڈ نے مقرر کیا ہے۔

منصوبے کے لئے بی ای ای اہداف کا نظم کریں اور اشارے کی پیشرفت پر رپورٹ کریں۔ پالیسی تجزیہ کار کو تصدیق کے لئے معاون دستاویزات کی فراہمی کے لئے ایم اینڈ ای ٹیم کے ساتھ قریبی ہم آہنگی کی ضرورت ہوگی۔

ایس ایم ای اے اصلاحات کی کوششوں کے ل launch تعاون کی فراہمی کے ل out آؤٹ ریچ سرگرمیاں کروائیں۔ خاص طور پر ، اصلاحات کے نفاذ کے مختلف مراحل پر ، بی ای ای کی ٹیم کے ساتھ (سرکاری اور نجی اور سرکاری شعبے کے دیگر اداروں کے ساتھ) میٹنگوں میں شریک ہوں اور ان کا انعقاد کریں۔

ابتدائی اور ثانوی تحقیق کے ذریعہ ایس ایم ای اے کے مجموعی دائرہ کار سے وابستہ بی ای ای مداخلتوں کا نقشہ تیار کرنے کے لئے پاکستان کے مختلف علاقوں میں ضروری سفر کریں۔ خاص طور پر کے پی اور نئے مرج شدہ اضلاع (سابق فاٹا) اور بلوچستان میں معاشی اصلاحات کے مواقع کی نشاندہی کریں۔

پروگراموں ، مجالس ، ورکشاپوں ، اور پالیسی مکالموں کے انعقاد کے لئے بی ای ای کو تمام ضروری آپریشنل معاونت فراہم کریں ، اور وسائل کے مواد (پریزنٹیشنز ، ہینڈ آؤٹس ، ریکارڈ نوٹ وغیرہ) کو ضرورت کے مطابق تیار کریں۔

کسی بھی دوسرے ایڈہاک ٹاسک کو انجام دیں جس طرح بی ای ای ڈپٹی لیڈ کے ذریعہ تفویض کیا گیا ہے۔

دونوں اجزاء کے مابین باہمی تعاون اور ہم آہنگی کے شعبوں کی نشاندہی کرتے ہوئے ، بی ای ای اور سی ای جز کے مابین رابطہ کریں۔

پالیسی / ریگولیٹری ماحول اور ادارہ جاتی صلاحیت کے حوالے سے سی ای جز کے تحت ھدف بنائے گئے شعبوں کے فرق کی شناخت کریں۔

تمام اجزاء کی سرگرمیاں اور سرگرمیاں جیسا کہ یو ایس ایڈ ایس ایم ای میں شامل کیا جاسکتا ہے

وقتا فوقتا پروجیکٹ کا ورک پلان۔

 

تعلیمی تقاضے اور اہلیتیں۔ اس عہدے پر فائز فرد کے پاس درج ذیل چیزیں ہونگی:

 

 

A. تعلیمی تقاضے۔

 

اکنامکس ، بزنس یا متعلقہ فیلڈ میں ماسٹر ڈگری یا اس سے زیادہ کی ضرورت ہے۔ یونیورسٹی آف شہرت سے ماسٹرز ڈویلپمنٹ اکنامکس / پبلک پالیسی کو ترجیح دی جاتی ہے۔

 

B. قابلیت

 

سرکاری شعبے یا ڈونر ایجنسیوں میں ماحولیات سے متعلق مداخلت کو بزنس کی منصوبہ بندی ، ڈیزائننگ ، عمل اور نگرانی میں کم از کم 3 سال کا تجربہ۔

پالیسی / انضباطی اصلاحات اور متعدد شعبوں میں ادارہ جاتی صلاحیت میں اضافے کے لئے تکنیکی مدد کی منصوبہ بندی اور ان پر عمل درآمد کا تجربہ۔

حکومت کے ساتھ پالیسی اور منصوبہ بندی پر کام کرنے کا تجربہ ، اور معاشی اصلاحات کو ترجیح دی جاتی ہے۔

یو ایس ایڈ یا دیگر ڈونر پروجیکٹس کے ساتھ کام کرنے سے پہلے کے تجربے کو ترجیح دی جاتی ہے۔

اسٹریٹجک منصوبہ بندی اور مالی انتظام میں پس منظر مددگار ثابت ہوگا۔

مختلف سرکاری اور نجی شعبے کے اداروں کے ساتھ رابطے کے ل Active فعال ہم آہنگی اور مضبوط بین ذاتی مہارتوں کی ضرورت ہے

منصوبے سے متعلق متعدد ٹیموں کے ممبر کی حیثیت سے کامیابی کے ساتھ کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کی صلاحیت؛

عوامی شعبے کے اداروں کے ساتھ بات چیت کرنے کی عملی صلاحیت کے ساتھ ، کامیاب باہمی مہارت کا مظاہرہ۔

انگریزی میں عمدہ مواصلات اور تحریری صلاحیت۔

انگریزی اور اردو دونوں میں روانی کی ضرورت ہے

خواتین کو درخواست دینے کے لئے سختی سے ترغیب دی جاتی ہے۔


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad