Ads Area

Chief of Party jobs 2021

Chief of Party jobs 2021

ڈی آئی اے (پاکستان) نوکری خالی

 

پوزیشن: چیف آف پارٹی

 

پروجیکٹ: کمیونٹی لچک سرگرمی - جنوب (CRA-S) / عظیم پاکستان

 

آپریشنز کی بنیاد: اسلام آباد ، پاکستان

 

کارکردگی کی مدت: مکمل وقت؛ ایل ٹی ٹی اے

 

پروجیکٹ کی تفصیل

 

سی آر اے-ایس پنجاب اور سندھ میں چھوٹے پیمانے پر سرگرمی پروگرامنگ کی حمایت کرتا ہے۔ یہ سرگرمیاں امن اداروں اور معاشرتی ترقیاتی سرگرمیوں کو نافذ کرنے کے لئے سرکاری اداروں ، مقامی تنظیموں اور کمیونٹی گروپوں سمیت تنظیموں کی مدد کے لئے بنائی گئی ہیں۔ اس ایوارڈ کے لئے مالی اعانت امریکی ریاست برائے بین الاقوامی ترقی ، یو ایس ایڈ کے ذریعہ فراہم کی جارہی ہے۔

 

پوزیشن کا جائزہ

 

چیف آف پارٹی (سی او پی) سی آر اے ایس کی سینئر مینجمنٹ ٹیم کی رہنمائی کرتی ہے اور انتظامی ، مالی ، انسانی وسائل ، آپریشنل اور تکنیکی نگرانی سمیت پورے پروگرام کے لئے پوری طرح ذمہ دار ہے۔

 

سی او پی سات براہ راست اطلاعات کو براہ راست تکنیکی نگرانی فراہم کرے گی ، بشمول ڈپٹی چیف آف پارٹی۔ پروگرامز اور ڈپٹی چیف آف پارٹی۔ آپریشنز۔ کراچی اور جنوبی پنجاب کا باقاعدہ سفر ضروری ہے ، اسی طرح پاکستان کے اندر دیگر مقامات بھی ضروری ہیں۔

 

کام کا دائرہ - فرائض اور ذمہ داریاں:

 

انتظامی ، مالی ، انسانی وسائل ، آپریشنل ، اور تکنیکی نگرانی سمیت پورے پروگرام کی مجموعی قیادت کا انتظام فراہم کرنا۔

سی وی ای لینس سے پورے ملک اور علاقائی پروگرام کی حکمت عملیوں میں گہرائی اور تصوراتی ان پٹ فراہم کرنا۔

سرگرمیوں کی حمایت پروگرام کے نظریات اور مفروضوں کو یقینی بنانے کے لئے یو ایس ایڈ / پاکستان ، ڈی سی او پی ، اور دیگر اہم اہلکاروں کو انسداد متشدد انتہا پسندی (سی وی ای) کے لئے خصوصی مشورے اور معلومات فراہم کرنا۔

آپریشنل اور پروگرام کی سالمیت کو یقینی بناتے ہوئے کلیدی فیصلے کرنا اور مختصر وقت کے فریموں میں دشواریوں کو حل کرنا۔ مجموعی طور پر پروگرام کی سمت یو ایس ایڈ /

پاکستان فراہم کرتا ہے۔

اس پروگرام میں سرگرمی کے اقدامات کو پورا کرنے میں ٹھیکیدار اور کنٹری پروگرام کی پیشرفت اور کارکردگی کے معیار کا انتظام ، نگرانی ، اور رپورٹنگ۔

ٹھیکیدار کے رابطے کے مقام کے بطور یو ایس ایڈ / پاکستان کے ساتھ اندرون ملک تعلقات کا مکمل انتظام۔

یو ایس ایڈ / پاکستان کے پروگرام ڈائریکٹر اور / یا یو ایس ایڈ / پاکستان کے پروگرام ڈائریکٹر کے نمائندے (کے ساتھ) کے ساتھ قریبی مشاورت سے ، پروگرام کے عملے کی نگرانی ، سرگرمی کے مناسب ڈیزائن کو یقینی بنانا ، اس بات کو یقینی بنانا کہ طریقہ کار قائم ہے اور ان کی تعمیل کی جاتی ہے۔ سرگرمی کی ترقی ، ٹھیکیدار / وصول کنندہ کی اہلیت ،

سرگرمی کا نفاذ ، انتظام ، نگرانی ، تشخیص ، اور سرگرمی بند ہونا۔

CRA-S ایکٹیویٹی مینیجرز (پروجیکٹ مینیجرز) کے تعاون سے یو ایس ایڈ / پاکستان کی رہنمائی کے تحت ، سرگرمی کی سطح پر تشخیصی نظام کے ڈیزائن اور اس پر عمل درآمد میں معاونت کرتے ہیں اور اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ تمام سرگرمیوں کی نگرانی اور اس کا اندازہ اس کے مطابق کیا جائے۔ نگرانی ، تشخیص اور تعلیم کا منصوبہ۔

آن لائن ایکٹیویٹی ڈیٹا بیس کے ساتھ روزانہ کے استعمال کے بارے میں واقفیت پیدا کرنا اور برقرار رکھنا ، اور آخر کار اس بات کا یقین کرنے کے لئے ذمہ دار ہے کہ متعلقہ عملہ آن لائن سرگرمی ڈیٹا بیس میں معلومات کا استعمال ، برقرار رکھنا ، اور داخل کرنا ہے ، اور یہ اعداد و شمار مستقل اور مکمل ہے۔ .

دو کی نگرانی ، مانیٹرنگ اینڈ ایویلیوایشن منیجر ، سیکیورٹی مینیجر ، نجی شعبہ اور حکومت کی مشغولیت کا ماہر ، تعمیل منیجر ، اور پروجیکٹ انجینئر۔

عملے کی تربیت کے پروگرام کی مجموعی طور پر انتظام اور نگرانی لیکن یہ دوسرے عملے کو دن کے دن کا انتظام تفویض کرسکتا ہے۔

سسٹم کے انتظام اور نگرانی کی مکمل ذمہ داری ، جیسے سب ٹھیکیدار (ملازمین) ، ملازمین وغیرہ ، جو پروگرام کے ذریعے رکھے ہوئے عملے اور عارضی ملازمین کی حفاظت کے ساتھ ساتھ جسمانی اور معلومات سے متعلق اشیاء کی حفاظت کی بھی حمایت کرتے ہیں۔ پروگرام.

دوسرے یو ایس ایڈ / پاکستان کے شراکت داروں اور ٹھیکیداروں اور ان کے عملے کے ساتھ ٹھیکیدار کے کامیاب ہم آہنگی کو یقینی بنانا۔

ٹیم روح اور کاماریڈی بنانے کے ساتھ ساتھ ایکسپیٹ اور قومی عملہ دونوں کی بہتری کے لئے حمایت کا مظاہرہ کرتے ہیں جو ایک اعلی خطرہ اور تناؤ والے ماحول میں کام کررہے ہیں۔

پروگرامنگ اور عملے کی موثر نظم و نسق اور نگرانی کو یقینی بنانے کے لئے فیلڈ دفاتر کا دورہ کرنے کے لئے پاکستان کے اندر وسیع سفر۔

قابلیت

 

متعلقہ کام کا تجربہ ، بشمول ڈونر ، ٹھیکیدار ، یا بین الاقوامی این جی او کا تجربہ جس میں کسی دفتر یا پروگرام کا نظم و نسق کے ساتھ تجربہ کیا جاتا ہے۔

متعدد فیلڈ دفاتر کا نظم و نسق انتہائی ضروری ہے لیکن مطلوبہ نہیں۔

ترقی پذیر ممالک میں پیچیدہ ، تیز رفتار اور چیلینجنگ فیلڈ آپریشن کے ساتھ کم از کم آٹھ (8) سال کا تجربہ۔

کم سے کم دو (2) سال کا تجربہ کسی CVE اجزاء کے ساتھ کسی پروگرام پر کام کرنے یا کسی CVE پروگرام کو براہ راست منظم کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔

تنازعہ کے بعد اور / یا منتقلی کی ترتیب میں سرگرمی کے ڈیزائن ، ترقی ، اور نفاذ کے ساتھ عملی تجربہ۔

قلیل مدتی تکنیکی مدد فراہم کرنے والوں کے گرانٹ مینجمنٹ اور انتظامیہ کے ساتھ تجربہ کار تجربہ۔

ترقی پذیر ممالک میں کام کرنے کا تجربہ ضروری ہے ، ترجیحا نازک یا سلامتی سے لیس ماحول میں۔

مظاہرہ ختم

نظام کو قائم کرنے اور پروگرام کی شروعات میں محدود وقت کی رکاوٹوں کے تحت نگرانی میں ترجیح اور علم ، ترجیحا یہ بھی ہے کہ تجربے کا دور سے کام کرنے کا بھی تجربہ ہو۔

میزبان ملک کے مقامی اہلکاروں کی خدمات حاصل کرنے اور ان کی نگرانی میں تجربہ اور جب ضرورت پیش آتی ہے تو ، اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ وہ پروگرام کی ضروریات کو پورا کرنے کے لئے ضروری تربیت حاصل کریں۔

مالی انتظام کا تجربہ ، جس میں بجٹ بھی شامل ہے۔ مالیاتی انتظام (ٹریکنگ ، رپورٹنگ اور اکاؤنٹنگ)؛ اور خریداری.

تحریری اور زبانی انگریزی میں روانی ضروری ہے۔

اردو میں مہارت مطلوب ہے لیکن ضروری نہیں ہے۔

عوامی یا کاروباری انتظامیہ ، سیاسیات ، تعلیم ، معاشیات ، بین الاقوامی تعلقات ، پروجیکٹ مینجمنٹ یا کسی قریب سے متعلق فیلڈ جیسے ترقیاتی امداد سے متعلق شعبے میں بیچلر ڈگری ، یا اس کے بین الاقوامی مساوی ، درکار ہے۔ ماسٹر کی ڈگری کو ترجیح دی

نوٹ: یہ مقام صرف پاکستانی شہریوں کے لئے کھلا ہے۔

 

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad