Ads Area

Access to Justice Expert 2021 jobs

Access to Justice Expert 2021 jobs

بیک گراؤنڈ

پرامن ، انصاف اور جامع سوسائٹی برائے پاکستان (آمن-انصاف) پروگرام کے ضابطہ قانون کی حمایت کرنے والے پروگرام منیجر کی مجموعی رہنمائی کے تحت ، انصاف کے ماہر تک رسائی ، یورپی یونین (EU) کے نفاذ کے لئے تکنیکی مشورے اور ہدایات فراہم کرے گی۔ قانون کی حکمرانی کو فروغ دینے اور بلوچستان میں فوجداری انصاف کے نظام میں اضافہ کے لئے ملٹی سالہ پروجیکٹ کی مالی اعانت۔

 

اس منصوبے سے بلوچستان میں قانون کے اداروں کی حکمرانی میں مدد ملے گی۔ پوزیشن UNDP ہیڈ آف سب آفس کوئٹہ کو رپورٹ کرے گی

 

یوروپی یونین نے جولائی 2020 میں حکومت پاکستان کے ساتھ قانون کی حکمرانی کے منصوبے "قانون کی بالادستی کو فروغ دینے اور خیبر پختونخوا میں نئے مرجز اضلاع اور بلوچستان سمیت فوجداری انصاف کے نظام کو بڑھانے کے لئے ایک معاہدے پر دستخط کیے۔" اس منصوبے کا مجموعی مقصد خیبر پختون خوا (کے پی) ، این ایم ڈی اور بلوچستان میں قانون کی حکمرانی کو مستحکم کرنے میں کردار ادا کرنا ہے ، اور خاص طور پر خواتین اور پسماندہ گروہوں کے لئے انصاف تک مساوی رسائی کو یقینی بنانا ہے۔ یہ منصوبہ جو یو این ڈی پی کے چھتری پروگرام (ام-انصاف) کے تحت ہے اس کے تین خاص مقاصد ہیں۔

 

1. عوام پر مبنی انصاف کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لئے اصلاحاتی عملوں کی حمایت؛

. سب ، خاص طور پر خواتین اور کم مراعات یافتہ گروہوں کے لئے انصاف کی رسائ کو بڑھانا؛ اور

آئینی حفاظت اور بین الاقوامی معیار کے مطابق پی کے ذریعے سیکیورٹی کے شعبے کی خدمات کی فراہمی کو بہتر بنانا۔

 

کے ڈی ، این ایم ڈی اور بلوچستان میں یو این ڈی پی اس منصوبے کا ایک حصہ ، یو این ویمن اور یو این او ڈی سی کے ساتھ عمل کر رہی ہے۔ اس عمل کے تحت کے پی اور این ایم ڈی کے تینوں مخصوص مقاصد اور بلوچستان میں مقصد 2 پر خصوصی توجہ دینے میں شراکت کی ضرورت ہے۔

 

یو این ڈی پی کے اقدامات اور مداخلت کا مرکز ، پالیسی ، نظم و نسق ، آؤٹ ریچ اور احتساب کی سطح پر اصلاح و ترقی کے ذریعے باضابطہ انصاف اور قانون کے شعبوں میں عوام کے اعتماد کو بحال کرنے پر مرکوز ہے ، جس میں اس علاقے میں اقوام متحدہ کی خواتین کی مہارت سے فائدہ اٹھانے والے صنفی جواب دہ پروگرامنگ پر خصوصی توجہ دی جارہی ہے۔ مقامی سطح پر خدمات کی بہتر ترسیل کی حمایت کے ل ، جو وفاقی سطح پر متعلقہ پالیسیاں اور قانونی فریم ورک سے منسلک ہے ، اس منصوبے کو پائیدار تبدیلی کے ل ڈویژنل اور صوبائی نظام کو فائدہ پہنچائے گا تاکہ یہ یقینی بنایا جاسکے کہ طریقہ کار اور ڈھانچہ صوبائی ترقیاتی پالیسیوں ، حکمت عملیوں پر مبنی ہے۔ ان علاقوں میں یو این ڈی پی کے پچھلے کام سے مشق اور اسباق سیکھیں۔

 

منصوبے کی سرگرمیاں اور مداخلت حکومتی حکمت عملی اور قانون روڈ میپز کی حکمرانی کو اپ ڈیٹ اور اس پر عمل درآمد اور پالیسیوں اور قانون سازی کی حکمت عملی اور ادارہ جاتی ترقیات سے مربوط ہونے کے عزم کے ساتھ ہم آہنگ ہیں۔ اس میں تین بنیادی مقاصد اور مداخلتیں کھڑے اکیلے مقاصد نہیں ہیں بلکہ ایک دوسرے کے ساتھ مل کر جڑے ہوئے ہیں اور اس کا ارادہ ہے کہ اس منصوبے سے فائدہ اٹھانے والوں کے لئے پائیدار اور ٹھوس نتائج کو یقینی بنانے کے لئے ایک دوسرے کی مدد کریں۔ ایک پائیدار اور جامع نقطہ نظر کو یقینی بنانے کے لئے ، لوگوں کے مابین انصاف کی فراہمی کو یقینی بنانے کے لئے اصلاحی عمل کی حمایت کرنے ، تینوں خصوصا خواتین اور کم مراعات یافتہ گروہوں کے لئے انصاف تک رسائی بڑھانے اور سیکیورٹی کے شعبے میں خدمات کی فراہمی کو بہتر بنانے کے لئے تین اسٹریٹجک مقاصد کے تحت مداخلت آئینی حفاظتی اقدامات اور بین الاقوامی معیار کے ساتھ مل کر آپس میں ملحق ہوگا۔

 

دونوں باضابطہ اور غیر رسمی تنازعات کے حل کے میکانزم اور اداروں تک انصاف تک رسائی اس منصوبے کا ایک اہم موضوع ہے اور اس منصوبے کا سب سے اہم جزو ہے۔ ماہر انصاف کی مداخلت تک ہر طرح کی رسائی کی منصوبہ بندی ، ڈیزائننگ اور ان پر عمل درآمد اور انصاف کی پالیسی دستاویزات تک رسائی کی ترقی کا وعدہ کرے گا۔

 

سیاق و سباق اور مجوزہ ترقیاتی مداخلت مقامی مسائل پر مبنی ہیں اور یہ پائیدار حل کی نشاندہی اور ان میں شراکت کریں گی جو مقامی تناظر میں آسانی سے قابل اطلاق ہیں۔ منصوبے کی مداخلت کی منطق کا مقصد ایک ایسا ماحول اور ایک ایسا نظام بنانا ہے جو رہ رہے ہو ، مقامی اور تکنیکی طور پر وقت کے ساتھ ساتھ استحکام کی ضمانت بھی دے سکے۔ اس مقصد کو حاصل کرنے کے لئے ، ایک وسیع پیمانے پر معیاری فریم ورک کی منظوری اور منظوری کی رہنمائی کے لئے ایک مباحثہ شروع کیا جائے گا جو خواتین اور پسماندہ گروہوں کے 'انصاف تک رسائ' کا موقع فراہم کرتا ہے۔

 

 

 

فرائض اور ذمہ داریاں

اہم کاموں کا خلاصہ:

 

 

اس ماہر کے پاس یو این ڈی پی کی اسٹریٹجک پوزیشننگ کی ذمہ داری ہوگی ، وہ یورپی یونین کے منصوبے سے متعلق امور ، رپورٹنگ اور پروجیکٹ مینجمنٹ کے بارے میں ام ال انصاف کو پالیسی مشورے فراہم کرے گی۔ ایس / وہ یوروپی یونین ، یو این ویمن اور یو این او ڈی سی کے ساتھ تعاون کی حمایت کرے گا اور بلوچستان میں اس موضوع پر تکنیکی فورموں میں یو این ڈی پی کی نمائندگی کرے گا۔ ایس / وہ منصوبے کے اندر سرگرمیوں کی تشکیل ، حکمت عملی سمت اور اندازہ کی بھی پیش گوئی کرے گا اور اس منصوبے کے تحت قومی اور صوبائی اسٹیک ہولڈرز کے رابطے کے کلیدی مقام کے طور پر کام کرے گا۔ ماہر پروگرام کے منیجر امین انصاف کی نگرانی میں اور آپڈیشنل سطح پر UNDP ہیڈ سب آفس کوئٹہ کے ماتحت آپریشنل سطح پر پراجیکٹ کے پورے عمل میں ہم آہنگی اور ہم آہنگی کو یقینی بنائے گا۔

 

پروگرام کے منیجر امین انصاف کو اطلاع دیتے وقت ، A2J اسپیشلسٹ کام کریں گے سی

یورپی یونین کے مالی اعانت سے چلنے والے منصوبے پر آسانی سے عمل درآمد کے سلسلے میں ایم این اے انصاف کی ٹیم کے ساتھ ہار جانا۔

 

مخصوص ذمہ داریوں میں درج ذیل کا احاطہ کیا جائے گا:

 

انصاف اور معاشرتی بیداری تک رسائی پر AOI کو تکنیکی مشورے فراہم کریں۔

قانون اداروں خصوصا بار کونسل اور ایسوسی ایشنز ، سی ایس اوز ، بلوچستان ہائیکورٹ ، ضلعی عدلیہ اور جوڈیشل اکیڈمی ، لاء اینڈ جسٹس کمیشن ، صوبائی اور ضلعی انصاف کمیٹیوں ، محکمہ داخلہ میں قانون بلوچستان کی فراہمی یونٹ کی حکمرانی ، اکیڈمیہ ، وغیرہ کے ساتھ شراکت داری۔ .

No کسی کو پیچھے نہیں چھوڑنے کے اصول کے تحت پروجیکٹ کی مداخلت کو مناسب طریقے سے لنگر انداز کریں۔

بلوچستان میں اقوام متحدہ کی خواتین اور یو این او ڈی سی اور اقوام متحدہ کی دیگر ایجنسیوں کی ٹیموں کے ساتھ کوآرڈینیشن۔

منصوبے کی سرگرمیوں کو معیار اور بروقت طریقے سے نافذ کرنا ، پروجیکٹ منیجر ، آمنہ انصاف کے ساتھ ساتھ یو این ویمن اور یو این او ڈی سی کے دیگر ہم منصبوں کے ساتھ قریبی ہم آہنگی کے ساتھ۔

in بلوچستان میں منصوبے کی مداخلت سے متعلق وقتا فوقتا رپورٹس تیار کریں۔

 

1) صنف سے متعلق حکمت عملی سے متعلق مشورے اور سمت فراہم کریں:

 

پروجیکٹ کے تحت انصاف تک مداخلت کی بیرونی رسائی e

، قومی ، صوبائی حکومت ، اداروں ، اقوام متحدہ کے ایجنسیوں اور غیر سرکاری تنظیموں (این جی اوز) کے ساتھ مل کر کام کریں۔

منصوبے کی مرئیت والے مواد میں صنفی اتحاد کو یقینی بنانے کے لئے مواصلات اور رسائی کی حکمت عملی کی رہنمائی؛

باقاعدگی سے فیلڈ وزٹ اور کامیابیوں ، پیشرفت اور چیلنجوں کو اثرات اور نتائج سے چلنے والی رپورٹس کے ذریعے اجاگر کریں۔

صوبے میں انصاف تک رسائ کے ل s مسائل پر حل پر مبنی آراء پیش کریں؛

منصوبے کے تحت مختصر مدت کے لئے مصروف ماہرین کی نگرانی کے لئے ذمہ دار؛

سالانہ ورک پلانز اور بجٹ تیار کریں اور جب بھی ضرورت ہو اس ترمیم کی حمایت کریں۔

صوبے میں انصاف تک ابھرتی ہوئی رسائی کی نشاندہی کرکے UNDP کی اسٹریٹجک پوزیشننگ کی حمایت کریں۔

انصاف کے شعبے تک رسائی میں یو این ڈی پی کے لئے اسٹریٹجک مداخلتوں اور پالیسیوں کی نشاندہی ، ڈیزائن اور آپریشنل؛

کسی بھی دوسرے متعلقہ فرائض اور ذمہ داریوں کو نبھائیں جیسا کہ پروگرام منیجر امین انصاف نے مشورہ دیا ہے۔

2) پارٹنرشپ بلڈنگ اور کوآرڈینیشن:

 

قانون کی حکمرانی اور انصاف تک رسائی کے شعبے میں دیگر ترقیاتی شراکت داروں کے ساتھ ہم آہنگی ، تکمیلات اور ہم آہنگی کو یقینی بنانا؛

اقوام متحدہ کے ایک نقطہ نظر اور ملٹی پارٹنر مشترکہ منصوبہ بندی اور / یا پروگرامنگ اقدامات میں مدد فراہم کریں اور اس میں خاطر خواہ شراکت کریں۔

بلوچستان میں منصوبے پر عمل درآمد کے دوران قومی اور بین الاقوامی غیر سرکاری تنظیموں کے ساتھ شراکت قائم کریں۔

3) پیشرفت کی دستاویزات ، سبق سیکھا ، کیس اسٹڈیز۔

مواصلات اور ایم اینڈ ای کی ٹیم کے ساتھ انصاف تک رسائی پر یو این ڈی پی کے کام کو اجاگر کرنے کے معاملات کی اسٹڈی / کامیابی کی کہانیاں اور دیگر مواصلاتی اشیاء تیار کی جائیں۔

انصاف تک رسائ کے سبق سیکھے / بہترین طریقوں کی نشاندہی کریں اور دستاویز کریں جن میں کامیابی کے اہم عوامل اور بہتری کے مواقع شامل ہیں۔

انصاف کے علم سے متعلق انتظام کی حکمت عملیوں ، مصنوعات اور طریق کار تک رسائی کو فروغ دینا اور بڑھانا۔

ان طریقوں اور سبقوں کی شناخت اور ترکیب کرنے کے عمل کا نظم کریں جو انصاف تک رسائی سے براہ راست جڑے ہوئے ہیں اور ان کے پھیلاؤ میں معاون ہیں۔

4) رپورٹ تحریر:

E EU اور UNDP کی سالانہ اور دیگر وقتا other فوقتا to کو بروقت تاثرات فراہم کریں۔

اطلاع دہندگی کے لئے ڈیٹا اکٹھا کرنے پر ایم اینڈ ای ، مواصلات ، پروگرام اور آپریشن ٹیم کے ساتھ ہم آہنگی؛

کی ہفتہ وار میٹنگوں کے لئے ہفتہ وار اپ ڈیٹ تیار کریں ، سینئر مینجمنٹ کے لئے بات چیت کرنے والے مقامات ، جوابی حصے

اس عہدے کا حاکم غیر امتیازی سلوک کو برقرار رکھے گا اور اس بات کو یقینی بنائے گا کہ:

 

انسانی حقوق اور صنفی مساوات کو ہر عمل میں اخلاقی اصول کے طور پر ترجیح دی جاتی ہے۔

U سرگرمیاں "UNDP کے معاشرتی اور ماحولیاتی معیار" کے مطابق ڈیزائن اور ان پر عمل درآمد کی جاتی ہیں۔

کسی بھی قسم کے تنوع بشمول نسل ، عمر ، جنسی رجحان ، معذوری ، مذہب ، طبقاتی ، صنفی اعداد و شمار کی تیاری سمیت تمام نفاذ میں احترام کیا جاتا ہے۔

خواتین ، ٹرانسجنڈرز ، بچوں اور جسمانی طور پر چیلنج کرنے والے افراد کی مختلف ضروریات پر غور کیا جاتا ہے۔

تمام افعال اور نفاذ کے اندر جامع نقطہ نظر کی عکاسی ہوتی ہے ، اس لحاظ سے مختلف حواس جیسے معذوری کی صنف زبان میں رکاوٹ پیدا کی جاتی ہے۔

 تمام کمیٹیوں ، جلسوں ، تربیتوں وغیرہ میں صنفی برابری کی فراہمی کے لئے ضروری انتظامات۔

 

 

 

 

مقابلہ جات

مطلوبہ سطح پر قابلیت کی تفصیل

(مزید جامع وضاحت کے ل please براہ کرم قابلیت کی فہرست دیکھیں)

اس سیکشن میں تمام بنیادی قابلیتوں کے ساتھ ساتھ مناسب سطح کے ساتھ ساتھ کردار کی ضرورت ہونے والی انتہائی مناسب تکنیکی / عملی صلاحیتوں کی بھی فہرست بنائیں۔ قابلیت کی ایک مفصل فہرست مندرجہ ذیل لنک کے ذریعے حاصل کی جاسکتی ہے: https://intranet.undp.org/unit/ohr/competency-framework/SitePages/Home.aspx

 

لازمی

بدعت

نئے اور مفید آئیڈیوں کو کام کرنے کی صلاحیت سطح 4: پیچیدہ تصورات اور چیلنج کنونشن کے ساتھ جان بوجھ کر ماہر

 

قیادت

دوسروں کو راضی کرنے کی قابلیت

نچلی سطح 4: دوسروں میں عزم ، جوش اور ولولہ پیدا کرتی ہے

 

پیپلز مینجمنٹ

کارکردگی اور اطمینان کو بہتر بنانے کی صلاحیت سطح 4: ماڈلز آزاد سوچ اور عمل

 

مواصلات

لیول 4 سننے ، موافقت کرنے ، قائل کرنے اور تبدیل کرنے کی صلاحیت: آزاد تجزیہ کرنے کے لئے معلومات کو ترکیب میں بنانا

 

ترسیل

اچھ judgmentے فیصلے کو استعمال کرتے ہوئے کام کرنے کی صلاحیت سطح 4: مصنوعات یا خدمات کی فراہمی کے لئے اہداف اور معیار کے معیار پر پورا اترتا ہے

 

تکنیکی / فنکشنل صلاحیتوں کی تفصیلی فہرست https://intranet.undp.org/unit/ohr/competency-framework/SitePages/Home.aspx کے ذریعے حاصل کی جا سکتی ہے۔

 اور خدمات حاصل کرنے والے مینیجرز کو مزید معلومات کے ل themselves اپنے آپ کو واقف کرنے کی ترغیب دی جاتی ہے

ملازمت کا علم / تکنیکی مہارت

 

جمہوری حکمرانی کے بنیادی تصورات اور اصولوں کو سمجھنے اور ان پر عمل درآمد کرنے کی اہلیت اور تنظیمی پالیسیوں اور طریقہ کار کا بنیادی علم

    سطح 4: اپلائی کریں اور موافقت کریں: مہارت کے پیشہ ورانہ شعبے میں ، جدت طرازی اور مستقل بہتری کو آگے بڑھانے کی صلاحیت کے ساتھ ہنر اور علم میں معاونت ہے۔

 

صنف

 

کام کے تمام پہلوؤں میں صنفی مساوات کو فروغ دیتا ہے اور صنفی مساوات کو فروغ دیتا ہے

- صنف کے مرکزی دھارے میں آنے والے نظام اور اسٹریٹجک اور / یا عملی صورتحال پر لاگو کرنے کی صلاحیت کے بارے میں جاننا

    سطح 4: اپلائی کریں اور موافقت کریں: مہارت کے پیشہ ورانہ شعبے میں ، جدت طرازی اور مستقل بہتری کو آگے بڑھانے کی صلاحیت کے ساتھ ہنر اور علم میں معاونت ہے۔

 

 

اسٹریٹجک پارٹنرشپ کی تعمیر

 

عام معلومات کے اشتراک کے ل contacts رابطوں کا قائم کردہ نیٹ ورک برقرار رکھنے اور شراکت سے متعلق امور پر تازہ ترین رہنے کی اہلیت

    سطح 4: اپلائی کریں اور موافقت کریں: مہارت کے پیشہ ورانہ شعبے میں ، جدت طرازی اور مستقل بہتری کو آگے بڑھانے کی صلاحیت کے ساتھ ہنر اور علم میں معاونت ہے۔

 

تنظیمی تعلیم اور علم کے اشتراک کو فروغ دینا

 

نئے آئیڈیاز اور نقطہ نظر پیدا کرنے ، بہترین طریقوں کی تحقیق کرنے اور کام کرنے کے نئے اور زیادہ موثر طریقوں کی تجویز کرنے کی صلاحیت

    سطح 4: اپلائی کریں اور موافقت کریں: مہارت کے پیشہ ورانہ شعبے میں ، جدت طرازی اور مستقل بہتری کو آگے بڑھانے کی صلاحیت کے ساتھ ہنر اور علم میں معاونت ہے۔

 

 

کلائنٹ واقفیت

 

اندرونی اور بیرونی مؤکل کی ضروریات کے ممکنہ حل کی تحقیق کرنے اور بروقت ، کامیابی اور مناسب انداز میں واپس رپورٹ کرنے کی صلاحیت

    سطح 4: اپلائی کریں اور موافقت کریں: مہارت کے پیشہ ورانہ شعبے میں ، جدت طرازی اور مستقل بہتری کو آگے بڑھانے کی صلاحیت کے ساتھ ہنر اور علم میں معاونت ہے۔

 

 

 

مطلوبہ ہنر اور تجربہ

تعلیم: قانون ، انسانی حقوق ، یا اس سے متعلق کسی شعبے میں یونیورسٹی کی اعلی درجے کی ڈگری۔

 

 

تجربہ:

 

 انصاف تک رسائی میں ماسٹرز ڈگری کے ساتھ کم از کم دو سال کا پیشہ ورانہ تجربہ ، باضابطہ اور غیر رسمی تنازعہ حل ، صنفی انصاف یا

انصاف تک رسائ ، باضابطہ اور غیر رسمی تنازعات کے حل ، صنفی انصاف تک رسائی میں بیچلرز ڈگری کے ساتھ کم از کم چار سال کا پیشہ ورانہ تجربہ۔

انصاف کے شعبے کی طلب اور رسد کے حصول کو مستحکم کرنے کا وسیع تجربہ۔

عمدہ رپورٹ تحریری اور تجزیاتی مہارت؛

/ کسی بحران / تنازعہ کے علاقے میں کام کرنے کا تجربہ ایک فائدہ ہوگا۔

or ڈونر پالیسیوں ، عمل اور رپورٹنگ کی ضروریات کا علم ، خاص طور پر EU ایک اثاثہ ہے۔

انصاف تک رسائی سے متعلق بین الاقوامی اور قومی قانونی فریم ورک کا مضبوط علم؛

اقوام متحدہ / یو این ڈی پی کی پالیسیوں ، پروگرامنگ فریم ورک اور طریقہ کار سے واقفیت ایک اضافی فائدہ ہے۔ اور

زبان کی ضروریات: انگریزی اور اردو میں مہارت۔

​​مقامی زبانوں کا علم فائدہ ہوگا

 

 

 

دستبرداری

یو این ڈی پی میں ملازمت کے ل ایچ ای سی کی تصدیق شدہ ڈگری ایک شرط ہے۔ بھرتی کے عمل کے دوران امیدواروں کو ایچ ای سی کی تصدیق شدہ ڈگری پیش کرنے کی ضرورت ہوگی۔

 

غیر ملکی اہل امیدوار: غیر ملکی ڈگری رکھنے والوں کو یہ لازمی ہوگا: (i) یونیورسٹی سے تصدیق / سرٹیفیکیشن کا خط ڈگری اور طالب علموں کے اندراج کی تصدیق کرنے والے ، یا (ii) ایچ ای سی سے غیر ملکی ڈگری مساوات خط پیش کریں۔

 

یو این ڈی پی جسمانی طور پر معذور امیدواروں سمیت تمام برابر کے مرد اور خواتین کے لئے یکساں مواقع فراہم کرتا ہے۔ خواتین امیدواروں کو خاص طور پر درخواست دینے کی ترغیب دی جاتی ہے (مقامی اور داخلی VA)

 

اقوام متحدہ کے ترقیاتی پروگرام (یو این ڈی پی) بھرتی کے کسی بھی مرحلے پر فیس نہیں لیتے ہیں۔

 

یو این ڈی پی میں جنسی طور پر ہراساں کرنے (ایس ایچ) اور جنسی استحصال اور بدسلوکی (ایس ای اے) کی طرف صفر رواداری ہے۔


Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad