Ads Area

Assistant Director Health Jobs 2021

Assistant Director Health Jobs 2021

اسسٹنٹ ڈائریکٹر صحت   

مقام

اسلام آباد

شعبہ:محکمہ صحت اور تربیت کو اطلاع دینا

صحت کی صحت آرگنائزیشن ویژن

زندگیاں بچانا ، لوگوں کو متحد کرنا اور صحت مند ، محفوظ اور لچکدار طبقوں کے ل ذہنوں کو تبدیل کرنا

تنظیم مشن

پاکستان کی معروف انسان دوست تنظیم ، رضاکاروں کے ذریعہ انسانیت کی طاقت کو متحرک کرکے انسانی پریشانیوں کو روکنے اور ان کے خاتمے کے لئے پرعزم ہے۔


PRCS بنیادی اصول

انسانیت غیرجانبداری

آزادی

رضاکارانہ خدمت اتحاد عالمگیریت

پوزیشن کے مقاصد:


پی آر سی ایس اسسٹنٹ ڈائریکٹر - صحت کی بل اور میلنڈا گیٹس فاؤنڈیشن کے مالی تعاون سے چلنے والے منصوبے کی مکمل ذمہ داری ہے ، وہ صوبائی برانچ / ایس میں بی ایم جی ایف پروجیکٹ کی باقاعدگی سے نگرانی ، نگرانی اور ان کا نظم و نسق میں پی آر سی ایس کے صوبائی پروگرام منیجرز کو مستقل اور مستقل مدد فراہم کریں۔ / منصوبہ بندی ، عمل درآمد ، مانیٹرنگ ، تشخیص ، انتظام (مالیاتی انتظام سمیت) اور IFRC ہیلتھ ٹیم اور دیگر اداروں کو بروقت رپورٹنگ کرنا۔

 

پروجیکٹ کی سرگرمیوں / علاقوں کی نگرانی اور پی آر سی ایس ہیڈ آف ہیلتھ اور آئی ایف آر سی ہیلتھ ٹیم کے ساتھ اور پی آر سی ایس کے دیگر محکموں (سی ڈی سی ، پی ایم ای آر ، واش وغیرہ) کے ساتھ بھی روزانہ کی کاروائیوں کے لئے قریبی ہم آہنگی برقرار رکھنے پر خصوصی توجہ دی جائے گی۔ اضافی طور پر ، نفاذ کے معیار ، مالی نظم و نسق ، مناسب رپورٹنگ اور نمائندگیوں ، ان سرگرمیوں کو نمائش اور ان کو بڑھانے کے لئے دوسرے خطرے والے علاقوں میں ضرورتوں کے جائزہ ، تصور / تجویز کی نشوونما کے ذریعے اور حفاظتی ٹیکوں کو مضبوط بنانے اور ان تک رسائی کو مستحکم کرنے کے لئے ایک نئی حکمت عملی کی ترقی کی حمایت پر توجہ دی جائے گی۔ قومی اور صوبائی سطح پر IFRC ہیلتھ ٹیم اور دیگر اسٹیک ہولڈرز (داخلی اور خارجی) کے ساتھ قریبی رابطہ کے ذریعے صحت کے نظام کو مستحکم کرنے کے تصور کے ساتھ ، صحت کی دیکھ بھال کی فراہمی کا نظام۔ مزید برآں ، وہ آر سی آر سی تحریک کے دوسرے شراکت داروں کے مابین تعاون کی سہولت اور ہم آہنگی کی بھی قیادت کرے گا اور تمام متعلقہ افراد کے ساتھ پروگرام کا باقاعدہ جائزہ لے گا۔


سیریل نمبر

مخصوص فرائض ، ذمہ داریاں ، اور ذمہ داریاں:

جنرل

 

پروجیکٹ دستاویزات اور مفاہمت کی یادداشتوں (PRCS اور IFRC اور PRCS اور حکومت کے مابین مفاہمت نامہ) میں طے شدہ ڈونر / BMGF معیارات ، پالیسی ، عمل کے منصوبے اور اہداف کی پابندی کو یقینی بنائیں۔

قومی ، صوبائی اور ضلعی سطح پر ہونے والی سرگرمیوں اور بی ایم جی ایف کے مالی تعاون سے چلنے والے منصوبے کی نمائندگی میں ایک دوسرے کے لئے تعاون کو یقینی بنانے کے لئے آئی ایف آر سی ٹیم کے ساتھ قریبی رابطہ کریں۔

جیسا کہ ڈونر یا IFRC ہیلتھ ٹیم کی درخواست کے مطابق میٹنگز / ورکشاپس میں PRCS میں شریک ہوں اور ان کی نمائندگی کریں۔

پروجیکٹ مینیجمنٹ کے عمل میں اضافی ڈیوٹی انجام دیں۔

منصوبے کے علاقوں میں یا PRCS انتظامیہ کے ذریعہ پوچھے جانے پر صحت کی ہنگامی صورتحال کا جواب دیں۔

پروگرام مینجمنٹ

 

منصوبے کے دستاویزات اور مفاہمت ناموں میں طے شدہ تقاضوں کے بعد ہدف والے علاقوں میں پروگرام کے نفاذ کو یقینی بنائیں۔

باضابطہ طور پر (دو ماہ میں ایک بار) پروجیکٹ کے علاقوں کی نگرانی / جائزہ لیں تاکہ مناسب طرح سے تیار شدہ چیک لسٹ کے ذریعے پی آر سی ایس کے سربراہ صحت اور IFRC ہیلتھ ٹیم کو رپورٹ کریں۔

پروگرام کے مختلف پہلوؤں یعنی خدمت کی فراہمی ، برادری کی شراکت ، معیار کے معیار کی پاسداری ، آؤٹ ریچ سرگرمیوں ، بیماریوں کی وباء ، بروقت رپورٹنگ ، مالیاتی انتظام ، احتساب وغیرہ) کی نگرانی کے لئے ایک مناسب نظام قائم کرنا ، تیار کرنا اور اس کو برقرار

رکھنا۔

پروگرام کی پیشرفت کے متعلق متعلقہ ڈیٹا اکٹھا کرنے اور تجزیہ کرنے کے لئے بیس لائن / کے اے پی سروے میں مدد ، ترقی اور حصہ لینا ، ضرورت کی جانچ اور دیگر سرگرمیوں کی ضرورت ہے۔

پروگرام کی تشخیص میں تیاری اور حصہ لیں۔

ادویات اور سپلائیوں کی بروقت خریداری اور ان کی باقاعدہ فراہمی / نقل و حمل کو پی آر سی ایس این ایچ کیو سے صوبائی ہیڈکوارٹر اور ہدف شدہ بی ایچ یوز / ایم ایچ یوز کو یقینی بنانا۔

ادویات اور سپلائیوں کا تازہ ترین ریکارڈ رکھنا اور PRIS ہیڈ آف ہیلتھ اور IFRC ہیلتھ ٹیم کے ساتھ ماہانہ بنیادوں پر اس کا اشتراک کرنا۔

پروگرام کے ماہانہ جائزہ اجلاس کو منظم اور سہولت فراہم کریں۔

اسی بجٹ کے ساتھ باقاعدگی سے سہ ماہی اور سالانہ ایکشن پلان تیار کریں اور اگر حالات کی ضرورت ہو تو باقاعدگی سے ان کو ایڈجسٹ کریں اور مزید منظوری کے لئے صحت کے سربراہ PRCS اور IFRC ہیلتھ ٹیم کے ساتھ شیئر کریں۔

انسانی وسائل کے انتظام

 

تنظیمی آرگنگرام کے مطابق لائن عملہ کے مختلف ممبروں کا انتظام کرتی ہے اور صوبائی پروگرام منیجر اور پروجیکٹ عملے کو تکنیکی مدد فراہم کرتی ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ این ایچ کیو ، پی ایچ کیو اور ضلعی سطح پر میڈیکل ٹیموں میں تمام متعلقہ اور ضروری عہدوں کو قائم معیارات کے ذریعے پُر کیا جائے۔

ایچ آر / ایڈمن اسسٹنٹ کی نگرانی ایچ آر سے متعلقہ تمام معاملات (خاص طور پر پے رول ، معاہدوں ، انشورینسز وغیرہ) میں کریں اور آئی ایف آر سی ہیلتھ ٹیم میں جمع کرانے سے قبل تمام واؤچرز کی تصدیق کریں۔

تکنیکی عمومی صلاحیت کو بڑھانے کے لئے تمام عملے کے لئے تربیت اور تربیت کی سرگرمیوں کی سہولت کے لئے تشخیص کی ضرورت ہے۔

اس بات کو یقینی بنائیں کہ تمام ملازمین کو ان کے فوری مینیجر کے ذریعہ باقاعدہ جانچ پڑتال جاری ہے۔

مالی انتظام اور انتظامیہ

 

بی ایم جی ایف پروگرام میں تمام فنڈز اور اثاثوں کا احتساب یقینی بنائیں۔

پروجیکٹ فنانس اور ایڈمن اسٹاف کی نگرانی کریں اور ان کی سرگرمیوں میں ان کا تعاون کریں۔

سہ ماہی کی منصوبہ بندی اور پیش گوئی کی بنیاد پر IFRC ہیلتھ ٹیم سے فنڈز کی بروقت درخواست کو یقینی بنائیں۔

خریداری کی تمام سرگرمیوں میں معیاری طریقہ کار اور بروقت ادائیگیوں کو یقینی بنائیں۔

IFRC ہیلتھ ٹیم میں ورکنگ ایڈوانس کو بروقت جمع کروانا یقینی بنائیں۔

رابطہ اور رپورٹنگ

 

قومی اور صوبائی سطح پر متعلقہ اجلاسوں میں حصہ لیں اور باضابطہ اجلاس کے منٹ حاصل کریں اور تمام متعلقہ (PRCS کے سربراہ صحت اور IFRC ہیلتھ ٹیم) کے ساتھ شیئر کریں۔

آپریشنل اپڈیٹس کے ل I آئی ایف آر سی ہیلتھ ٹیم کے ساتھ قریبی ہم آہنگی کریں ، اچھے طریقوں کو حاصل کریں ، نیز آپریشنل چیلنجوں ، صلاحیتوں کی ضروریات اور خامیوں کی نشاندہی کریں اور ان کا ازالہ کریں۔

ای او سی اور ای پی آئی پلیٹ فارم کے ساتھ رابطے اور کوآرڈینیشن قائم کریں اور اسلام آباد میں صحت یا صحت کے شعبے میں جہاں صوبائی برانچوں میں مناسب اور ضروری ہو وہاں پی آر سی ایس کی نمائندگی کریں۔

ماہانہ ، سہ ماہی ، سالانہ اور سالانہ بیانیہ اور مالی رپورٹس کی پیروی اور مرتب کریں اور انہیں PRCS ہیڈ آف ہیلتھ اور IFRC ہیلتھ ٹیم کے ساتھ شئیر کریں۔

پی ایم ای آر اور مواصلات کے ساتھیوں کے ساتھ کام کرنے کے لئے معلومات ، دستاویز کے اسباق کو سیکھنے اور بہترین طریقوں کو شیئر کریں۔

مخصوص احتسابات

 

ریڈ کراس اور ریڈ کریسنٹ سوسائٹیوں کے اصولوں ، طریقہ کار ، ضوابط ، حکمت عملی ، پالیسیاں اور ضابطہ اخلاق کی تعمیل کریں۔


تعلیم.

پی ایم ڈی سی سے منظور شدہ یونیورسٹی سے ایم بی بی ایس۔

ایم پی ایچ کی ڈگری رکھنے والے امیدواروں کو ترجیح دی جائے گی۔

تجربہ۔

 

بنیادی اور ثانوی صحت کی دیکھ بھال کے پروگراموں ، ہیلتھ سسٹم اور حفاظتی ٹیکوں کی ترقی اور ان پر عمل درآمد میں کم سے کم 5 سال کا پیشہ ورانہ تجربہ۔ انسانی یا عوامی صحت کی ترتیب میں محکمہ صحت کے کم از کم 02 سال کے تجربے کو ترجیح دی جائے گی


ہنر / علم۔


پی ایچ سی پروگرام کی نشوونما اور عمل درآمد کے اوزار کا مکمل علم

مضبوط مسئلہ حل کرنے اور پروجیکٹ مینجمنٹ کی مہارتیں

ہر سطح پر قیادت فراہم کرنے اور متنوع ٹیموں کا انتظام کرنے کی صلاحیت

گروپوں اور باہمی تعاون کے ساتھ ماحول میں موثر انداز میں کام کرنے کی صلاحیت

حوصلہ افزائی اور نظم و ضبط

پی ایچ سی کی کارروائیوں میں مہارت اور آن لائن ڈیٹا وسائل ، ڈیٹا بیس اور رپورٹنگ ٹولز کا استعمال۔

پیچیدہ معلومات کا تجزیہ کرنے اور محکمہ کی پالیسیوں سے نمٹنے کے لئے حکمت عملی ، منصوبے ، طریقہ کار تیار کرنے کی صلاحیت۔

عمدہ مواصلات ، پیش کش اور تربیت کی ہنر

 

زیادہ سے زیادہ عمر کی حد 40 سال تک

سفر: -ایسے اور جب ضرورت ہو۔

درخواست دہندگان کی امیدواریاں دستاویزات اور معلومات کی مکمل جانچ پڑتال / توثیق سے مشروط ہیں اور اگر کوئی تضاد پایا جاتا ہے تو اسے کسی بھی مرحلے پر منسوخ کیا جاسکتا ہے۔

صرف شارٹ لسٹ شدہ امیدواروں کو ٹیسٹ / انٹرویو کے لئے بلایا جائے گا۔

کوئی TA / DA ٹیسٹ / انٹرویو میں حاضر ہونے کے لئے قابل قبول نہیں ہوگا۔

 

Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad