Ads Area

Health Care Educational Institute in Karachi jobs 2021

 Health Care Educational Institute in Karachi jobs 2021

Health Care Educational Institute in Karachi jobs Details


Jobs Location


Pakistan

Newspaper

:

 Jang Newspaper

Category / Sector

:

Private

Job Type

:

-

Location

:

Pakistan

Age

 

-

Education

:

-

Posted Date

:

28 February 2021

Last Date

:

07 March 2021

Organization:

:

Health Care Educational Institute in Karachi

 

Jobs in Health Care Educational Institute in Karachi are looking candidates for the posts of (Faculty Position- Pharmacy)

 Lecturer, Assistant Professor, Associate Professor ,Profesor (pharmaceutical Sciences), Senior Competent Candidate.

Administration Position:

Controller of Examination, Accountat, Labt Assistant, HR Officer, for faculty position HEC/PCP Criteria is applicable for Administrative Position Relevant Qualification and minimum o2 years experience is must apply with latest CV

 The jobs post was published on Sunday 28-February-2021 in The Jang Newspaper.


Ad Published

Health Care Educational Institute in Karachi jobs 2021
Health Care Educational Institute in Karachi jobs 2021

کراچی میں ہیلتھ کیئر ایجوکیشنل انسٹی ٹیوٹ میں ملازمتیں (فیکلٹی پوزیشن- فارمیسی) کے عہدوں کے امیدوار تلاش کر رہی ہیں۔

 

  لیکچرر ، اسسٹنٹ پروفیسر ، ایسوسی ایٹ پروفیسر ، پروفیسر (فارماسیوٹیکل سائنسز) ، سینئر قابل امیدوار۔

 

انتظامیہ کی پوزیشن:

 

کنٹرولر امتحانات ، اکاونٹ ، لیبٹ اسسٹنٹ ، ایچ آر آفیسر ، اساتذہ کی پوزیشن کے لئے ایچ ای سی / پی سی پی معیارات انتظامی پوزیشن متعلقہ اہلیت کے لئے لاگو ہیں اور کم سے کم o2 سال کا تجربہ لازمی طور پر تازہ ترین سی وی کے ساتھ لاگو ہونا چاہئے

 

  نوکریوں کی پوسٹ اتوار 28 فروری -2021 کو جنگ نیوز پیپر میں شائع ہوئی۔

Submit on 

kihs.pk@gmail.com 

یونیسیف دنیا کے سب سے پسماندہ بچوں تک پہنچنے کے لئے دنیا کی کچھ مشکل ترین جگہوں پر کام کرتا ہے۔ اپنی جان بچانے کے ل.۔ ان کے حقوق کا دفاع کرنا۔ تاکہ ان کی اپنی صلاحیتوں کو پورا کرنے میں مدد ملے۔

 

190 ممالک اور خطوں میں ، ہم ہر بچے کے لئے ، ہر جگہ ، ہر روز ، سب کے لئے ایک بہتر دنیا کی تعمیر کے لئے کام کرتے ہیں۔

 

اور ہم کبھی دستبردار نہیں ہوتے ہیں۔

 

ہر بچے کے لئے ، ایک محفوظ گھر!

 

پاکستان دنیا کا چھٹا ملک تھا جس نے 1989 میں اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے منظور کیے جانے کے ایک سال بعد بھی بچوں کے حقوق سے متعلق کنونشن پر دستخط اور توثیق کی تھی۔ تاہم ، پاکستان میں بسنے والے بچوں اور نوعمروں کو اب بھی سخت چیلنجوں کا سامنا ہے۔ .

 

یونیسف حکومت پاکستان کی حمایت کرتا ہے کہ وہ بچوں کی ترقی میں تیزی لائے ، پائیدار ترقیاتی اہداف (ایس ڈی جی) کے حصول کے لئے کام کرے اور بچوں کے حقوق سے متعلق کنونشن کے تحت بچوں کو ان کے حقوق کا احساس دلانے میں مدد کرے۔ صوبائی حکام ، اساتذہ اور صحت سے متعلق پیشہ ور افراد ، فرنٹ لائن ورکرز اور سوشل موبلائزرز ، کمیونٹیز اور کنبے ، اور یقینا the خود بھی یہ نو عمر بچ .وں کے ساتھ ، باہمی تعاون کے ساتھ کام کیا جائے گا۔

 

خاص طور پر ، یونیسف کام کرے گا تاکہ:

 

ہر بچہ زندہ رہتا ہے اور ترقی کی منازل طے کرتا ہے - اچھی صحت میں رہنا ، حفاظتی ٹیکوں سے بچنا ، پولیو سے محفوظ اور متناسب خوراک تک رسائی۔

ہر بچہ سیکھتا ہے۔

ہر بچہ تشدد اور استحصال سے محفوظ ہے اور پیدائش کے وقت اس کا اندراج ہوتا ہے۔

ہر بچہ محفوظ اور صاف ستھرا ماحول میں رہتا ہے ، جس میں پینے کے صاف پانی تک رسائی اور مناسب صفائی ہے۔


 

آپ کس طرح فرق کر سکتے ہیں؟

 

یوروپی یونینز سندھ ٹیکنیکل اسسٹنس ، این اینسیسڈ ایجوکیشن پروگرام (ایس ٹی اے - ڈی ای ای پی) کے ذریعہ ترقی ، جو یونیسیف کے زیر انتظام ہے ، صوبہ سندھ میں اسکولوں کی تنظیم سازی کی نشاندہی کرنے کے لئے ایک اسکول کلسٹرنگ پالیسی کے ماہر کی خدمات حاصل کرنے کی کوشش کرتی ہے۔ ماہر اسکول ایجوکیشن اینڈ لٹریسی ڈیپارٹمنٹ (ایس ای اینڈ ایل ڈی) کی مدد کرے گا تاکہ اسکولوں کی کلسٹرنگ پالیسی پر عمل درآمد اور اس کا جائزہ لیا جاسکے ، کلسٹرنگ کے انتظامیہ اور انتظامیہ (ماڈیولز اور رہنما خطوط سمیت) صوبائی ، ضلعی اور تھانہ سطح کے تعلیمی افسران کے لient تربیت کا ایک دستی تیار کریں۔ اسکول کلسٹرنگ پالیسی پر عمل درآمد پر۔

 

یونیسف حکومت نے ایجوکیشن ایجوکیشن پروگرام (ڈی ای ای پی) کے ذریعہ یوروپی یونین (ای یو) سیکٹر بجٹ سپورٹ ڈویلپمنٹ کے ایک حصے کے طور پر حکومت سندھ کے اسکول ایجوکیشن اینڈ لٹریسی ڈپارٹمنٹ (ایس ای اینڈ ایل ڈی) کو تکنیکی مدد فراہم کرتا ہے۔ ڈی ای ای پی (ایس ٹی اے - ڈی ای ای پی) کے لئے سندھ ٹیکنیکل اسسٹنس کا مقصد سندھ ایجوکیشن سیکٹر پلان اینڈ روڈ میپ (ایس ای ایس پی اینڈ آر) 2019-2023 میں ترجیحی تعلیم اصلاحات کے لئے ایس ای اینڈ ایل ڈی کو تکنیکی مدد فراہم کرنا ہے۔ ایس ٹی اے ڈیپ میں تین اہم اجزاء ہیں:

1: جزو 1: منصوبہ بندی ، رابطہ ، نگرانی اور جائزہ

2: اجزاء 2: ڈیٹا مینجمنٹ اور استعمال کو مضبوط بنانا

3: جزو 3: اسکول کلسٹرنگ پالیسی پر عمل درآمد

اسکول کلسٹرنگ کے جزو کے تحت ، STA-DEEP تین اہم علاقوں میں SE&LD کی مدد کرتا ہے:

سب سے پہلے ،

تجزیہ کردہ GIS ڈیٹا ، تجزیہ کردہ اسباق اور فیلڈ اسٹاف (ڈی اوز اور ایس اوز) اور SE & LD عملہ کے ذریعہ کی جانے والی سفارشات پر مبنی اسکول کی کلسٹرنگ پالیسی کا نفاذ اور تکرار جائزہ

اسکولوں کے جھرمٹ کے کام کرنے کے لئے پالیسی اور منصوبہ بندی کی سفارشات۔

11 کلسٹرز میں کلسٹرنگ فیز 1 رول آؤٹ کیلئے ایجوکیشن مینجمنٹ اور انتظامیہ کے اہلکاروں کے لئے اسکول کلسٹرنگ پر واقفیت ٹریننگ سیشن کی تیاری اور سہولت۔

دوم ، مالیاتی مینجمنٹ سسٹم کی ترقی اور مالی سسٹم کے لئے مستند طور پر قابل اطلاق اکاؤنٹنگ معیارات کے مطابق مالی بیانات کی تیاری کے ذریعے انتظامیہ اور انتظامیہ ، اسکولوں کے جھرمٹ کے لئے بجٹ مختص (پی سی 1 کے ذریعے) بھی شامل ہیں ، دونوں قابل قبول انداز میں موثر اور موثر وکندریقریت کے حصول کے لئے صوبہ

سندھ میں STA-DEEP اسکول کلسٹرنگ منصوبے سے وابستہ طریقوں ، خدمات اور اخراجات کی نمائندگی کرنا۔

تیسرا ، ایس ٹی اے ڈی ای ای پی مسلسل پیشہ ورانہ ترقی (سی پی ڈی) پالیسی کے نفاذ کے لئے معاونت فراہم کرتا ہے اور 2021 میں صوبہ سندھ کے 12 کلسٹروں پر عمل درآمد کا آغاز کرے گا۔ ایس ٹی اے ڈی ای پی کا مقصد سندھ ٹیچر ایجوکیشن ڈویلپمنٹ اتھارٹی (اسٹیڈا) اور صوبائی انسٹی ٹیوٹ آف ٹیچر ایجوکیشن (پی آئی ٹی ای) کو مسلسل پیشہ ورانہ ترقی (سی پی ڈی) ماڈل کے نفاذ کے لئے ایک تفصیلی آپریشنل پلان وضع کرنے اور نگرانی اور تشخیص کے فریم ورک کو مدد فراہم کرنا ہے۔ صوبہ سندھ میں سی پی ڈی کو موثر انداز میں پیش کیا جائے۔ ایس ٹی اے ڈی ای پی اسٹیڈا اور پی آئی ٹی ای کی مدد کرے گی تاکہ ابتدائی اساتذہ کی تشخیص تیار کی جاسکے جو اساتذہ کے لئے قومی پیشہ ورانہ معیارات (NPSTP) پر مبنی ہے اور اس کو اساتذہ کے کیریئر کی ترقی سے مربوط کرے گی۔ مزید برآں ایس ٹی اے ڈی ای پی ڈیٹا اکٹھا کرنے کے ٹیمپلیٹس اور اوزار ، ڈیٹا کا تجزیہ اور ایک تشخیص تیار کرنے سمیت ایک مضبوط نگرانی اور تشخیصی فریم ورک تیار کرنے کے لئے اسٹیڈا اور پٹائی کی

مدد کرے گا۔




Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad